Zöld, vagy zöldre festett? Íme egy útmutató az eligazodáshoz
Sajnos tisztában vagyunk azzal, hogy a zöldre festés, egy termék vagy cég környezettudatosnak való feltüntetése, mely igazából nincsen így, nagyon is mindennapos jelenség.

Sajnos tisztában vagyunk azzal, hogy a zöldre festés, egy termék vagy cég környezettudatosnak való feltüntetése, mely igazából nincsen így, nagyon is mindennapos jelenség.
Azzal, hogy igyekszünk egyre tudatosabban vásárolni elérhetjük, hogy a cégek is egyre környezettudatosabban tevékenykedjenek.
Nem is olyan régen adtunk hírt róla, hogy a Dm egyike lett azoknak a cégeknek, akik mára biztosítják a műanyag flakonos tisztítószerek egy csoportjának esetében az újratöltés lehetőségét.
Változóban a világ, és ezt mi sem mutatja jobban, mint hogy jelenlegi életformánk egyik mozgatórugója, vagyis a fogyasztás, illetve a fogyasztási szokásaink is átalakulóban vannak.
A zéro waist szemlélet, azaz a hulladékmentességre való törekvés egyre nagyobb népszerűségnek örvend világszerte, ami nagyon jó hír.
A környezettudatos vásárlásnál jellemzően a csomagolóanyagok mérséklését emeljük ki.
Az emberiség életvitele rászorított minket arra, hogy megalkossunk egy fogalmat, aminek elsőre nem sok értelme van.
A koronavírus járványban az az igazán szörnyű, hogy nem csak az egészségünket veszélyezteti, hanem az életünk számos pontján rombol, megállíthatatlanul.