Milyen egy igazán zöld vállalkozás - teljes bevételét a környezetvédelemre fordítja a Patagonia márka anyacége
Érdekes kérdés lehet, hogy mikor tekinthetünk egy üzletet zöldnek, környezettudatosnak.
Érdekes kérdés lehet, hogy mikor tekinthetünk egy üzletet zöldnek, környezettudatosnak.
Az egész világunk átalakulóban van, hiszen a súlypontok kezdenek áttevődni a fenntarthatóságra és a lehető legkisebb ökológiai lábnyomra.
A jó hulladék nem az, ami újrahasznosítható, vagy ami könnyen lebomlik, a jó hulladék az, ami nem is létezik.
Fogyasztói társadalomban élünk, melynek rendszerei nem is olyan régiek, mint gondolnánk.
Az ötlet nem új, még hazánkban is volt róla szó, de a szomszédban, Szlovákiában most meg is lépik azt, ami nálunk végül elmaradt.
Tekintsük befektetésnek a környezetvédelmet.
Ültess fákat - hangzik a felszólítás, hiszen ezzel megállíthatjuk a klímakatasztrófát.
A napelemek egyre nagyobb teret hódítanak el az energiamixből.