A Tesla autógyártó az elektromos autózás uttörője. Modelljei mindmáig az élmezőnyben vannak, amikor a hatótáv kérdése előkerül, holott már 20 év is eltelt a debütálásuk óta. A Tesla azonban a legtöbb embernek csak álom.
Nem éppen a tömegeknek készült járgányokról van szó a Tesla esetében, így a vágyálom nagyon sok esetben az is marad. Persze ahhoz, hogy a gyártó a legnagyobbak közé kerülhessen és tartósan ott is maradhasson, virítania kell valamit.
Ez lehetett volna a Cybertruck, de nem lett az, az Model 3 már közelebb állt ehhez a célhoz - utóbbi nem csak azért népszerűbb, mert jobban használható, hanem az ára miatt is. A Model 3 a legolcsóbb Tesla, ez pedig különösen vonzó a vevők számára. Ahhoz ugyanis, hogy a Tesla valóban nagyot szakíthasson olcsó autóval is jelentkeznie kell.
Csakhogy ezen a téren lemaradt, és bár ígéretek vannak a nem hivatalosan “Model 2” néven emlegetett koncepció továbbra is várat magára. Ez pedig a Tesla és a környezet szempontjából sem előnyös - ez utóbbin azonban javít a kínai versenytársak sora, melyek éppen erre a szegmensre, vagyis az olcsó elektromos autókra kínálnak egyre jobb megoldásokat. A Tesla, ha nem lép időben, akkor bizony ebben a versenyben nagyon lemarad, ami a részvényárfolyamán is meg fog látszani...